Saturday, August 1, 2009

Kenapa Anda Perlu Join Group Saya?

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Anda cukup teruja dengan sistem VemmaBuilder? atau Anda masih ragu dengan sistem Vemmabuilder dan perniagaan Vemma ini?

Sekiranya anda kurang yakin, apa kata saya berikan sedikit rangsangan untuk membina jati diri anda dalam dunia perniagaan tanpa sempadan ini.Saya diperkenalkan dengan Vemma oleh Upline saya di saat saya mencari peluang perniagaan melalui online. Setelah banyak survey di buat, saya mengambil keputusan untuk join Vemma. Ini adalah kerana sistem VemmaBuilder menjalankan perniagaannya secara online, jadi saya tak perlu keluar rumah untuk bekerja. Saya hanya perlu on computer di rumah untuk saya start buat kerja bagi business Vemma ini. Senang kan kerja secara online ni.


Alhamdulillah, akhirnya segala usaha saya dalam perniagaan ini selama sebulan lebih membuahkan hasil apabila berjaya tersenarai dalam Ranking Top Leader. Yeeerrr. Saya sungguh bertuah kerana dari bantuan semua upline-upline dan member-member di Vemma, saya berjaya melakukan business Vemma ini.


Saya merupakan antara Top Leader di Vemma.Walaupun saya berada di ranking ke 57 dunia dari 57 buah negara yang berdaftar dengan Vemma. Saya bersyukur kerana bukan mudah untuk berada di dalam senarai Top Leader di Vemma. Tetapi jika saya mampu kenapa anda tidak.



Untuk lebih jelas lihat gambar di bawah


Saya bukanlah ingin berbangga dengan pencapaian saya yang tak seberapa ini. Nikmat kejayaan itu semuanya dari Allah dan bila-bila masa sahaja ianya boleh ditarik kembali.


Keuntungannya kepada anda… yang menjadi downline saya.
Yang pastinya saya akan teruskan perniagaan ini dengan penuh komited dan akan terus berusaha untuk success. Keuntungannya kepada anda adalah..jika anda menyertai group saya, anda juga akan dapat merasai komisyen dan bonus daripada limpahan downline-downline yang saya carikan.. Rebutlah peluang ini dengan menjana pendapatan yang LUMAYAN


Jika anda belum menyertai Vemma, daftar percuma sekarang. Jika anda sudah mendaftar tetapi belum upgred keahlian, upgred segera kerana jika anda terlambat dan orang di bawah anda upgred terlebih dahulu, mereka akan naik ke atas dan meninggalkan anda. Anda tetap di bawah dan mereka terus mendaki kejayaan…


Jangan biarkan downline anda tinggalkan anda..upgred segera!!!!

No comments:

Post a Comment