Thursday, July 30, 2009

VeMMA BISNESS

Siapa Saya

Asalamualaikum & Selamat Sejahtera,

Saya NORSIAH ESA ingin memperkenalkan satu konsep business online diatas nama Vemma dan diharap anda terus setia bersama saya sehingga anda melayari website saya ini. Sebelum itu diharap agar anda dapat register for free tour untuk saya sparekan downline spill over saya sebelum anda menjadi ahli berbayar dgn Vemma.

Product kita ialah Jus Manggis dan diperakui oleh doctor-doktor di seluruh dunia. Product yang sangat berkesan untuk kesihatan dan juga kadar anti-oxcidant yang tinggi melayakkan Jus Manggis Vemma diniagakan di 57 negara. Anda nilai sendiri dan selamat melayari website ini.Sebarang pertanyaan bolehlah email kepada saya di alamat email :norsee63@gmail.com atau SKYPE saya

No comments:

Post a Comment